Consultație Medicală Online
Informații utile privind înregistrarea și cumpărarea serviciilor online
Programările
Programarile se vor face in acelasi mod ca si programarile pentru serviciile efectuate fizic in clinica, si anume la numarul de telefon 031 9981 sau completeaza formularul pentru programare pe care il gasesti pe site in pagina Consultatii Online. Vei fi contactat în cel mai scurt timp de un consultant Clinica PriMed.
Consultatiile medicale online se vor desfasura prin intermediul platformei ZOOM si e-mail. Pentru realizarea consultatiei online este necesar ca pacientul sa aiba acces la un calculator cu camera video, microfon, acces internet si acces email.
Pacientul intelege si accepta ca trebuie sa anunte daca nu mai poate sa onoreze programarea pe care a facut-o cu cel mult 24 de ore inainte ca programarea sa aiba loc.
Pacientul intelege si accepta ca in situatia in care nu anuleaza sau reprogrameaza programarea in termenul mentionat mai sus intreaga suma achitata va fi retinuta de PriMed.
Programarile care au loc in mai putin de 24 de ore de la momentul inregistrarii nu pot fi anulate, ci doar reprogramate si sumele de bani achitate nu pot fi returnate (exceptie fac situatiile de caz fortuit sau de forta majora). Pacientii care nu au anulat sau reprogramat o programare conform termenilor de mai sus au dreptul la o singura reprogramare.
Utilizatorul isi asuma corectitudinea si exactitatea datelor furnizate, inclusiv a datelor de contact ale sale si ale beneficiarilor.
Plată
Toate tarifele aferente Pachetelor sunt exprimate in lei (RON) si sunt afisate in sectiunea Consultatii Online
PriMed nu percepe nici un comision suplimentar pentru platile online.
Pacientul intelege si accepta ca acesta nu este un serviciu gratuit si accepta sa achite serviciul inainte de efectuarea lui, printr-un un link de plata emis de catre platforma Netopia sau factura.
Pacientul intelege si accepta ca in cazul neachitarii serviciului in maxim 5 ore de la primirea solicitarii de plata, programarea se va anula.
Pacientul intelege si accepta ca in afara de platforma ZOOM, utilizata pentru transfer de date, PriMed nu isi asuma raspunderea pentru securitatea mijloacelor de transfer de date sau de comunicatie.
Pacientul intelege si accepta ca pot exista cazuri in care din motive tehnice, care nu tin de niciuna dintre parti, nu se va putea desfasura consultatia sau in conditie de proasta calitate (conexiune internet, pana de curent, etc), atunci contravaloarea consultatiei va fi returnata sau aceasta va fi reprogramata.
Pacientul intelege si accepta ca daca nu va fi prezent la data si ora la care a fost programata consultatia si/sau nu accepta conexiunea video pentru mai mult de 15 minute de la momentul programat, programarea se anuleaza si suma platita nu va fi restituita.
Pacientul intelege si accepta ca in situatia in care nu anuleaza sau reprogrameaza programarea in termenele mentionate, intreaga suma achitata va fi retinuta.
Pacientul intelege si accepta ca PriMed nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care solicitarea de plata nu a fost primita din motive ce nu tin de PriMed.
Pacientul isi exprima acordul sa primeasca facturile prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in contul meu.
Considerente Finale
Prin continuarea demersurilor ce tin de realizarea unei consultatii online din partea pacientului (trimitere de documente,realizarea de plati catre PriMed sau orice alta activitate care are ca scop continuarea procesului de consultatie online), acesta isi asuma ca a inteles si ca accepta termenii si conditiile, sumele de plata, riscurile si limitarile acestui tip de servicii si isi da acordul pentru a continua aceste demersuri, inclusiv acordul pentru prelucrarea datelor conform politicii GDPR a PriMed.